Lursoft pakalpojumu saņemšanas veidi

login Ar abonementu

Noslēdzot Lursoft abonēšanas līgumu, Jūs iegūsiet sekojošas priekšrocības:

  • Plašāks pakalpojumu klāsts;
  • Zemāki pakalpojumu tarifi, salīdzinot ar citiem saņemšanas veidiem;
  • Ērtāka pakalpojumu saņemšana
  • Iespēja izvēlēties abonēšanas veidu un apmaksas termiņu
  • Pastāvīgā klienta priekšrocības.

Pieejamie pakalpojumi

Abonēt

bank Ar internetbanku pieslēgumu

Šobrīd, izmantojot internetbanku sniegtās priekšrocības, Lursoft pakalpojumus varat saņemt tūlīt (neslēdzot abonēšanas līgumu).

Priekšrocības:

  • Nav jāslēdz abonēšanas līgums;
  • Izdevīgi izmantot gadījumos, ja pakalpojumi nav nepieciešami regulāri;

Gadījumos, ja pakalpojumus nepieciešams izmantot regulāri, iesakām izmantot kādu no abonementiem.

Pieejamie pakalpojumi

Šāda iespēja tiek nodrošināta sekojošiem internetbanku lietotājiem

Swedbank ibanka DNB Nord NorvikBanka Nordea Citadele MTB

 

client Klientu apkalpošanas centrā

Pakalpojumus Jūs varat saņemt arī Klientu apkalpošanas centrā, kur tiek sniegtas:

  • konsultācijas par visiem Lursoft piedāvātajiem pakalpojumiem;
  • Lursoft pakalpojumi izdruku veidā,

kā arī varat vienoties par:

  • specifisku datu sagatavošanu;
  • individuālu Lursoft pakalpojumu demonstrāciju;
  • Jums pieņemamāko pakalpojumu saņemšanas formu.

Klientu apkalpošanas centrs atrodas Rīgā, Matīsa ielā 8, 3.stāvā. (Skatīt kartē):

Darba laiks:
Pirmdien – ceturtdien no plkst. 8:30 līdz 17:30
Piektdien no plkst. 8:30 līdz 16:30

 

Sazināties ar Lursoft Klientu apkalpošanas centru varat, zvanot pa tālruni (+371) 67844300 vai sūtot e-pastu uz info@lursoft.lv