Jūs atrodaties šeit: Lursoft > Lursoft statistika > Latvijas rajoni un novadi > Statistika Latvijas rajonu un to centru griezumā > Preiļi > Subjektu pārreģistrācijas dinamika Komercreģistrā pēc uzņēmējdarbības formām

Lursoft statistika | Subjektu pārreģistrācijas dinamika Komercreģistrā pēc uzņēmējdarbības formām

Pilsēta: Preiļi

Statistika ietver subjektu pārreģistrācijas dinamiku Komercreģistrā . Rezultāti grupēti pēc uzņēmējdarbības formas, pārreģistrācijas gada un sakārtojumā pa mēnešiem.
Periodā pēc 01.07.2009 tiek pieņemts, ka statistikas objekts atrodas adresē, kura atbilst vēsturiskajam iedalījumam pirms administratīvi teritoriālās reformas veikšanas.

Statistika aktualizēta 24.10.2021 plkst. 07:54:32 .
Statistika pieejama arī XLS un TXT formātā


Kopā atrasti 240 ieraksti 20 lapā(s).
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   [»]   [»»]   
NPKGads Mēnesis AS FIL IK SIA Kopā*
 Ierakstu skaitsSumma 
Kopā lapā121200000
Kopā2402401436977
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   [»]   [»»]   
12021 1 0 0 0 0 0
22021 2 0 0 0 0 0
32021 3 0 0 0 0 0
42021 4 0 0 0 0 0
52021 5 0 0 0 0 0
62021 6 0 0 0 0 0
72021 7 0 0 0 0 0
82021 8 0 0 0 0 0
92021 9 0 0 0 0 0
102021 10 0 0 0 0 0
112021 11 0 0 0 0 0
122021 12 0 0 0 0 0

AS - Akciju sabiedrība FIL - Filiāle IK - Individuālais komersants SIA - Sabiedrība ar ierobežotu atbildību

Kopā* - Visas uzņēmējdarbības formas attiecīgajā mēnesī vai gadā kopā.

!!Publicēšanas vai citēšanas gadījumā atsauce uz Statistikas avotu - Lursoft - obligāta.

Lursoft Pakalpojumi Sakari Abonēšana Norēķini

© Lursoft IT 1997-2021 Lursoft ir Latvijas Republikas Uzņēmumu Reģistra informācijas atkalizmantotājs. Lietotājs, lietojot sistēmas, apņemas ievērot Autortiesību likumu, Fizisko personu datu apstrādes likuma prasības un Lursoft sistēmas izmantošanas noteikumus. Lietotājam aizliegts izmantot jebkādas automatizētas sistēmas vai iekārtas (robotus) piekļuvei sistēmai bez rakstiskas saskaņošanas ar Lursoft. Datu bāzēs esošajai informācijai ir informatīvs raksturs un tai nav juridiska spēka. Lursoft nenes nekādu atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto pakalpojumu.